نوشته ها درباره ما تماس با ما

آشنایی و خرید سینک آشپزخانه صنعتی

برای شستشو ظروف و مواد مختلف در آشپزخانه صنعتی و مراکز غذایی مختلف، حتما به سینک صنعتی احتیاج پیدا خواهید کرد.

آشنایی و خرید سینک آشپزخانه صنعتی

سینک صنعتی چیست؟

برای شستشو ظروف و مواد مختلف در آشپزخانه صنعتی و مراکز غذایی مختلف، حتما به سینک صنعتی احتیاج پیدا خواهید کرد. از این همین رو در این بخش قصد داریم با انواع سینک های صنعتی تولیدی شرکت اشل آشنا شده و شما را در خرید بهترین سینک صنعتی راهنمایی کنیم. 

سینک صنعتی یا سینک شستشو ظروف و مواد در آشپزخانه های صنعتی و قسمت تجهیزات شستشو، دسته بندی می شود. سینک های صنعتی را با بدنه ای تماما از استیل ساخته و به مرحله عرضه می رسانند. دلیل اینکه از بدنه استیل در سینک صنعتی استفاده می شود، این است که استیل 304 نگیر، ضد زنگ بوده و از همین رو با رطوبت موجود در آشپزخانه های صنعتی دچار زنگ زدگی نخواهد شد. 

جنس سینک صنعتی و انواع آن

سینک صنعتی را بر روی پایه های پروفیل می سازند. از همین رو شما می توانید سینک صنعتی بدون کابین و تنها با طبقه پاتراکی داشته باشید. طبقه پاتراکی در نظرگرفته شده برای سینک صنعتی به شما این امکان را می دهد که آب از خروجی تعبیه شده بر روی سینک به سادگی عبور کند و از طریق کانال شبکه آبرو به سمت فاضلاب حرکت کند. 

در صورتی که بخواهید میتوانید سینک صنعتی را با کابین سفارش دهید. کابین هایی که در زیر این محصول ساخته خواهد شد می تواند دارای درب کشویی و یا لولایی بوده و امکان قرار دادن انواع تجهیزات یا محصولات را در این قسمت به شما خواهد داد. همچنین جالب است بدانید که سینک صنعتی را می توانید به دو صورت تک لگنه یا دو لگنه سفارش دهید که طبیعی است هرچقدر تعداد لگن های سینک بیشتر باشد؛ امکان شستشو و قرار دادن مواد و ظروف متمایز از هم بیشتر خواهد بود.

بر روی سینک های صنعتی می توان شیر شاور را برای شستشوی راحت تر انواع میوه و سبزیجات و حتی ظروف نصب نمود. لازم است بدانید که شیرشاور محصولی جدا از سینک صنعتی بوده و برای سفارش آن باید جداگانه اقدام نمایید.

خرید سینک صنعتی

برای خرید انواع سینک صنعتی تک لگن، سینک صنعتی دو لگن، سینک صنعتی سه لگن، تانک شستشو و انواع وان شستشو سبزیجات و برنج می توانید با مشاوران شرکت اشل تماس برقرار نمایید. راه ارتباطی با شرکت ما تلفن: 02126151123 می باشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت رسام مشاوران میزان می باشد.