نوشته ها درباره ما تماس با ما

راهنمای خرید دستگاه همبرگر زن

برای خرید دستگاه همبرگر زن چه به چه نکاتی باید توجه نمایید تا همبرگرهایی با کیفیت و ابعاد مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهیم؟

راهنمای خرید دستگاه همبرگر زن

زمانی که در مورد تجهیزات آشپزخانه صحبت می کنیم، گستردگی فراوانی در تجهیزات وجود خواهد داشت که برای خرید هرکدام از آن ها باید به نکات مهمی توجه کرد. یکی از  دستگاه‌هایی که در فست فودی‌ها و رستوران‌ها نیاز است، دستگاه همبرگر زن نام دارد. به کمک این دستگاه، همبرگرهای سفارشی را در یک شکل، ابعاد و وزن‌های یکسان می توانید تولید کنید. با این وجود برای خرید دستگاه همبرگر زن چه به چه نکاتی باید توجه نمایید؟

راهنمای خرید دستگاه همبرگر زن

همان طور که می‌دانید، همبرگر یکی از پرتقاضاترین مواد غذایی در رستوران‌ها و فست فودی‌ها محسوب می‌شود، پس صاحبان این کسب و کارها نیاز دارند تا از دستگاه‌هایی استفاده کنند که بتوانند در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، سفارش مصرف کنندگان را تحویل دهند.برای تهیه همبرگر در کمترین زمان با بهترین کیفیت نیاز است که حتما از دستگاه همبرگر زن استفاده نمایید. این دستگاه‌ها قادر هستند که با استفاده از قالب‌های آماده، خیل زیادی از همبرگر را در ابعاد و وزن یکسان تولید کرده و در اختیار آشپز قرار دهند تا اقدام به پخت و پز و تحویل سفارش شما نماید. با این وجود در خرید همبرگر زن نیاز است که به مواردی توجه نمایید تا بتوانید دستگاهی مناسب، کاربردی و البته متناسب با نیازی که دارید، تهیه نمایید. در ادامه با انواع دستگاه همبرگر زن آشنا خواهیم شد.

انواع دستگاه همبرگر زن

دستگاه همبرگر زن اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی به عنوان ۳ نوع کلی این دستگاه‌ها شناخته می‌شوند که در ادامه قصد داریم هر یک را به همراه خصوصیاتی که دارند، خدمتتان معرفی کنیم.

همبرگر زن دستی

همبرگر زن دستی یکی از انواع دستگاه همبرگر زن است که معمولا از جنس استیل یا آلومینیوم ساخته می‌شود و قیمت مناسبی هم دارد. این همبرگر زن بر اساس اندازه همبرگر تولیدی از قطر ۱۳ سانتی متر تا ۱۷ سانتی متر موجود بوده و در کمترین زمان همبرگر را آماده سرخ کردن می‌کند.ذکر این نکته اهمیت دارد که همبرگر زن دستی علاوه بر فست فودها و رستوران‌های کوچک، در منازل هم کاربرد زیادی دارد و برای تولید یک همبرگر سالم و بهداشتی بسیار مناسب است.

نحوه‌ی کار با همبرگر زن دستی به این شکل است که پس از آماده کردن مواد همبرگر، آن را داخل محفظه‌ی گرد دستگاه ریخته و با فشردن اهرم دستگاه، همبرگر با اندازه‌ی دلخواه آماده می‌شود. اگر فست فودی و رستوران شما بزرگ است و روزانه مشتریان زیادی دارید، این دستگاه نمی‌تواند انتخاب مناسبی محسوب شود، چرا که تولید همبرگر با همبرگر زن دستی کمی زمان بر بوده و میزان تولید همبرگر با این دستگاه نیز پایین است.

همبرگر زن نیمه اتوماتیک

همبرگر زن‌های نیمه اتوماتیک تقریبا مانند همبرگر زن دستی کار می‌کنند و تنها تفاوت آن‌ها در ساختار دستگاه و مقاوم بودن آن‌هاست.انواع همبرگر زن نیمه اتوماتیک برای فست فودهای با راندمان بالا و ظرفیت کاری زیاد کاربرد دارند و در برابر فشار بسیار مقاوم هستند. این همبرگر سازها معمولا از جنس استیل ساخته می‌شوند و نوع ۱۳ سانتی متر آن‌ها بیشترین کاربرد را دارد. اگر تعداد مشتریان متوسطی در طول روز دارید، خرید این دستگاه برای شما توصیه می‌شود، چرا که سرعت تولید همبرگر با این دستگاه نسبت به نوع دستی بالاتر است.

همبرگر زن تمام اتوماتیک

دستگاه همبرگر زن تمام اتوماتیک یکی از بهترین انواع دستگاه همبرگر زن محسوب می‌شود که نسبت به دیگر انواع همبرگر زن‌ها کاربرد بیشتری داشته و برای فست فودهای بزرگ و شلوغ بسیار مناسب محسوب می‌شود.این نوع همبرگر زن به صورت تمام هیدرولیک ساخته شده و جنس بدنه آن عمدتا از استیل ضد زنگ است. این دستگاه می‌تواند دز ساعت، ۲۰۰۰ عدد همبرگر تولید نماید. با استفاده از این دستگاه تولید و بسته بندی همبرگر به صورت کاملا بهداشتی و اتوماتیک انجام می­‌شود. کار با دستگاه همبرگر ساز تمام اتوماتیک نیاز به آموزش خاصی ندارد و کارگر غیر ماهر هم می‌تواند به راحتی با دستگاه کار کند.ظرفیت دستگاه همبرگر زن بسته به نوع دستگاه و قالب­‌ها حدود ۳۰ تا ۶۰ قطعه ۱۰۰ گرمی در هر دقیقه است. جهت یکسان بودن همبرگرها که جلوه بسیار خوبی در نزد مشتریان دارد، وزن و شکل همبرگر در دستگاه همبرگر زن قابل تنظیم است.

برخی نکات مهم در خرید دستگاه های همبرگر زن

شما برای این که بتوانید یک همبرگر زن مناسب و کاربردی و از همه مهم‌تر متناسب با نیازی که دارید، تهیه نمایید؛ باید برخی نکات دیگر را علاوه بر آشنایی با انواع دستگاه همبرگر زن مد نظر داشته باشید. برخی از این نکات عبارتند از:

  1. ظرفیت تولیدی دستگاه
  2. سرعت تولید همبرگر در دستگاه
  3. سوخت مصرفی
  4. اندازه دستگاه (به خصوص اگر مشکل جا دارید)
  5. کارایی و نحوه کارکرد دستگاه
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت رسام مشاوران میزان می باشد.